Sony Ericsson T700

Anmeldelse

Anmeldelse af Sony Ericsson T700

Sony Ericsson T700 er en simpel, men kraftfuld telefon. Den er ultra tynd og utrolig lækker at betjene. Dens funktioner og brugerinterface er logisk struktureret, og knapperne er fremtrædende nok til at man ikke rammer ved siden af når du, f.eks., skriver SMS. T700 har en stor skærm i fremragende kvalitet som går hånd i hånd med det, ligeledes, fantastisk 3,2 megapixel kamera, som tager knivskarpe billeder i høj kvalitet. Du får i øvrigt både blitz og fotolys (integreret) så du kan filme/tage billeder i mørke omgivelser uden problemer.

Design
Sony Ericsson T700’s design er, sædvanen tro i forbindelse med Sony Ericsson, helt suveræn. Telefonen fremstår i et børstet stål-lignende udseende, som giver et kvalitetsindtryk af særklasse. T700 er mere firkantet end nogle af Sony Ericsson’s andre populære modeller, men det passer perfekt på den. Knapperne er stilistisk placeret, så det giver mening, og top- og underdel af det fysiske ydre er delt op i sort og grå. Mobilen er desuden ultra tynd (hvilket billederne herunder også illustrerer).

Funktioner
Funktionerne er mange hos Sony Ericsson T700. Blandt de mere fremtrædende og spændende features kan nævnes det kraftfulde 3,2 megapixel kamera med blitz, zoom og autofokus, men også hele 512 MB hukommelse til alle dine film, spil, billeder og musik. Ønsker du at lytte til musik på farten, kan Sony Ericsson T700 byde på stereohøjtalere som får giver en helt unik klang man normalt kun ser hos dedikeret lydudstyr.

Med T700’eren har du mulighed for at holde din videoblog opdateret direkte fra din mobil, med indbyggede programmer til dette. Du har mulighed for at skabe imponerende diasshow med det revolutionerende X-Pict Story samt få tilsendt navn på musiknummer eller kunstner (som du f.eks. har hørt på den integrerede FM radio) direkte på din telefon, med TracID™.

Konklusion
T700 er en unik mobil og i Sony Ericsson’s sædvanlige højre kvalitet. Designmæssigt er den stilistisk udført og utrolig ergonomisk, og funktionerne er i top. Jeg har personligt altid haft en forkærlighed for Sony Ericsson, men du vil ikke fortryde et køb af denne model. Kan bestemt anbefales og er samtidig et kup til prisen!


Specifikationer
Broadcast
Radio

Data Services
HSDPA

Foto Kamera
Kamera
Autofokus
Zoom
Blitz

Funktioner
T9 ordbog

Hukommelse
Korttype Memory Stick Micro

Interfaces
Bluetooth

Kommunikations muligheder
SMS
MMS (Multimedia Messaging Service)
E-mail
Push E-Mail

Media Formats
MP3
AAC

Media
Musikafspiller

Mobilt netværk
GSM 850
GSM 900
GSM 1800
GSM 1900

Ringetoner
Polyphonic Ring Tones

Software
Call Register
Lommeregner
Kalender
Java(TM) Technology

Video
Videoer af Sony Ericsson T700:


10 tanker om “Sony Ericsson T700”

    1. Hej Camilla,

      Tak for din interesse. Desværre er Sony Ericsson T700 en mobil af ældre dato og er derfor udgået hos flere af de kendte udbydere.

  1. Hej 🙂
    Kna det slet ikk lade sig gøe at købe den mere? :s Jeg hr en nu, og den er virkelig ved at være slidt op, men det er den bedste mobil jeg nogensinde har haft så vil så gerne have en magen til.. Men hvis man ikk kan få den mere, har i så andre ideer til en mobil der ligner den rigtig meget? 🙂 Det skal ikk være S E Elm eller Cedar..

  2. Ida eller Tine!

    Jeg har en T700 der fremtræder som ny, idet jeg næsten ikke har benyttet den, har blot haft den for en sikkerheds skyld hvis min bredbånds telefon skulle gå ned hvilket er sket nogle enkelte gange.
    I øvrigt kan jeg kun give jer medhold i at det er en lækker telefon som også tager nogle utroligt skarpe og gode billeder.
    Jeg afhænder den fordi jeg har købt en Xperia 10x mini pro.

  3. Jeg ville os gerne meget gerne høre fra jer ang hvis i fandt ud af hvor man kan købe sådan en, så sig kun til..Mvh Jan

Skriv et svar